sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Tia ♥ Tony osa 1

Ollaan Tonyn kanssa oltu yli kuusi vuotta yhdessä, kohta viisi vuotta kihloissa ja kohta vuoden naimisissa.
Ajattelin nyt ihan huvin vuoksi kertoa meidän kahden tarinan. Täytyy varmaankin jakaa muutamaan osaan mutta mikäs siinä.

Tavattiin 02.08.2006, Hollolan mökillä. Mun serkku oli pyytänyt silloisen poikaystävänsä käymään siellä moikkaamassa kun me oltiin siellä viikko tai kaksi viettämässä kesälomaa. Serkun poikakaveri otti sitten kaverinsa mukaan joka oli Tonyn pikkuveli, ja Tonyn pikkuveli kysyi jos Tonykin lähtisi heidän kanssa reissuun.
Jossain vaiheessa iltaa Tony istuskeli yksinään pihalla ja mä päätin kohteliaasti mennä juttelemaan, siitä se siis oikeastaan lähti. Tony veli kyllä yritti saada mua samaan sänkyyn sen kanssa mutta mua ei kiinnostanut. Menin sitten huonovointisena nukkumaan ja Tony kysyi kohteliaasti että saako tulla mun viereen, ja saako hänkin vähän peittoa. Seuraavana päivänä poikien piti lähteä, ja olin ihan varma että tää oli tässä, ei Tony kuitenkaan pidä yhteyttä tai mitään. Olinpahan väärässä.

Tää kuva on kyseiseltä reissulta
Viikko ensi tapaamisen jälkeen Tony tuli hakemaan mua kotoota prätkällä ja mentiin Tonyn kaverin luokse viettämään iltaa. Olttiin kävelemässä rappuja pitkin ylös Tonyn kaverille kun Tony kysyi multa "Ootko sä mun tyttöystävä" Ja tällä tiellä ollaan edelleen.

Kummipojan ristiäiset
Ei meillä alku kyllä mitään ruusuilla tanssimista ollut, Tony oli vähän oman tien kulkia ja saattoi viikoksikin unohtaa mut kokonaan. Yhtenä iltana sain tarpeeksi Tonyn "viikkoviihteelläenkäilmoittelesullemitään"-jutuista, pakkasin kaikki kamat mitä Tony oli jättänyt mun luokse ja pyöräilin hillitöntä vauhtia Keravalta Tuusulaan Tonyn luokse ja sanoin "se on nyt tässä". Tonyllä oli tietenkin bileet menossa siellä ja tupa täynnä kavereita, mutta saatiin asiat sovittua siinä häslingin keskellä ja kaikki oli taas hyvin.
Pikku hiljaa aloin hivuttaa tavaroitani Tonyn nurkkiin ja olin useammin yötä Tonyn vieressä kuin kotona. (Sen voin sanoa että äiti tykkäsi hyvää, oli mulla ikää se 16v)





2007 asuin periaatteessa Tonyn luona, kirjoilla en vielä tässä vaiheessa siellä ollut. Tony kävi koulussa ja töissä, mä kävin töissä aina kun niitä oli. Tony saattoi olla viikon pois koululeirillä ja minä olin kotona ihmettelemässä. Tony alkoi pikku hiljaa "rauhoittumaan", ja tottumaan ajatukseen että sillä oli tyttöystävä. En tosissaan väitä että mussa ei mitään vikaa olisi, olen hyvin vaikea ihminen, ja läheiset aina välillä joutuu mun tempauksia kestämään.
Vuoden alussa Tony lähti Thaimaaha ja minä mummin luo Espanjaan. Oltiin yli kaksi viikkoa erossa joka tuntui maailman lopulta silloin.





Jälleen näkeminen oli ihana ja elämä jatkui normaalisti eteenpäin. Kesällä Tony taas otti ja lähti, mä jäin töihin. Tony kävi Nurmeksessa sukuloimassa, mutta saatiin me siitäkin riita aikaiseksi kun mun piti jäädä töihin. Siitäkin selvittiin.
Tonyn ollessa reissullaan tein raskaustestin, joka näytti negatiivistä, vaikka olin 100 varma että nyt oltaisiin pieniin päin. Istuin töissä toimiston lattialla ja laitoin Tonylle viestin "1+1=2"
Tony tuli reissultaan ja menkat oli edelleen hukassa, tein uuden testin. Todella haalean vaalea haamuviiva tuli testi puikkoon enkä ollut uskoa silmiäni. En tiennyt miten päin olisin ollut. Olin juuri täyttänyt 17v.
Tony ei tiennyt mitä halusi. Sanoi vain "ettei ole valmis isäksi", loppuen lopuksi tultiin siihen tulokseen että lapsi jää. Ja nyt meillä on pieni 4v. Bella tyttönen.





Jatkuu...

-Tia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti